Blog

Firemný imidž alebo budovanie značky na internete

23/06/2016

Adresa Vašich webových stránok sa významne podieľa na návštevnosti Vášho webu a v prípade firemných stránok je to jeden zo základných pilierov úspechu Vášho podnikania. Je neoddeliteľnou súčasťou firemného imidžu a jej identity a silným nástrojom pre budovanie Vašej značky. Veľkú úlohu hrá tiež v oblasti reklamy a propagácie Vašej firmy – vhodne zvolená doména má totiž pozitívny vplyv nielen na umiestnenie Vašich stránok vo vyhľadávačoch.

Vylepšujte firemný imidž na internete

Adresa webových stránok je súčasťou imidžu Vašej firmy rovnako ako napríklad logo. Kvalitná doména druhého rádu (napr. Vašafirma.sk) je známkou profesionality a dôveryhodnosti Vašej firmy. Podnik, ktorý nie je ochotný investovať do vlastnej domény čiastku za niekoľko EUR ročne, nepôsobí dnes už príliš dôveryhodne. Súčasťou budovania značky je aj špeciálna e-mailová schránka. Tú môžete mať len s vlastnou doménou. Jasne a logicky tvorené e-maily ako napr. novak@vasafirma.sk Vaši zákazníci rozhodne ocenia.

Propagujte svoju firmu

Webová prezentácia Vašej firmy je jedným z efektívnych spôsobov reklamy. Rovnako tak, ako sa oplatí investovať do propagácie (inzeráty, vizitky, letáky, billboardy a pod.), oplatí sa investovať aj do reklamy na internete. Adresa Vášho webu je jej významnou súčasťou. V dnešnej dobe je možné adresu webových stránok firmy považovať za ešte dôležitejšie, než je adresa fyzického sídla. Ak Váš súčasný alebo budúci zákazník hľadá informácie o Vašej firme, vo väčšine prípadov najprv zavíta na jej webovú stránku. Oplatí sa preto uvádzať dobre zapamätateľnú adresu Vašich stránok na všetkých firemných materiáloch, rovnako ako uvádzate svoj telefón alebo e-mail.

Získajte lepšie pozície vo vyhľadávačoch

Jednoduchú a výstižnú adresu stránok ocenia nielen Vaši návštevníci, ale aj vyhľadávače. Adresa stránok je zvyčajne jednou z prvých vecí, na ktorú sa vyhľadávače (napr. Google, Zoznam atď.) zameriavajú pri vyhľadávanie relevantných odkazov. Adresa by preto nemala byť príliš dlhá a mala by obsahovať relevantné slová.